14 Ağustos 2010 Cumartesi











CANIM KIZIM 13 AYLIK OLDUÇGÜYA HERŞEYİNİ YAZACAKTIK.ARTIK YÜRÜYOR.8 Tane dişi var.ona rağmen yemiyor.yemek saatlerimiz tam bir kabus.dün evlilik yıldönümümüzdü.eşim zeynepsiz gidilmez deddi hep beraber yemeğe gittik.romantizm beklerken komediye döndü.zeynep bütün masaları gezdi .herkese göbeğini açıp gösterdi.ben evde hani göbüş deyince gösteriyodu.herkese göstrilir sanmış.şişko bi adam ciddi ciddi karşısındakine bişey anlatırken zeynep adamın sırtı geniş oyun pisti sandı,arabasını adamın sırtında sürdü.adam korktu ve sinirlendi.da baktı çocuk bişey diyemedi.tam şebek.ama çok mızmız inatçı.bizi çok yoruyor.biz yemeğimizi yerken oyun salonunda biraz oynadı da nefes aldık.gerçi fotoda daha çok yerde sürünürken çıktı.neyse..balkonda havuz yapıyoz.çok eğleniyor.salındcak kurduk eve parktan biraz yırtar olduk.ama orda uyumaya başladı.ne yapcaz bakalım.bugün oto koltuğu alamaya gittk.alamadan geldik.oturmuyo.o kadar para verip bi de oturtamassak.evedeki bozuk olunca tam alıştıramadık.bakalım.çocuk mağazısında bi ara kayboldu.bisikletlerin yanına gitmiş.zor ayırdık.bugün attım demeyi öğrenmiş topu atıp attım diyo.bi güzel diyo ki.sıpa anne baba demeyi bıraktı.deyse del ve attım.lügat bu kadar.ama bizi çok net anlıyor.topu getir dedim.yerde söylemedim.topunun mutfakta olduğunu hatıladı ve mutfağa gidip topunu bana getirdi .alkışı haketti.süper kızım benim.dün evlilik yıldönümümüzü.5 yılı bitirdim.yıları bitirdik birbirimizi bilemediğimiz bir 5 yıl.tamam dedim 5 yılı bitirdik.yeni bir beş yıla daha deyip ona da kendimede yeni alyans aldım.hediye ettim.o ilk alyansını birinci hafta kaybettiği için hiç takamamıştı zaten.ya da takma istememişti.her şeye yeniden başlamaya var mısın dedim.bakalım dedi.bakıyoruz.çok romantiğizdir.varım diyemeyiz.bu gün ikinvi 5 yılın 2.akşamı ve yine yalnızım.BAKACAĞIZ.

1 yorum:

  1. Ahahahy :) Salıncaktaki hali çok tatlı yahu annesi ! :)

    YanıtlaSil