22 Ağustos 2010 Pazar

kaşık çatal

Kızım artık yemeklerini kendi yemek istiyor.hatica gelmişti geçen akşam ,iftara.mantı yerken eline çatal verdi.bizmki çok mutlu oldu.niye daha önce düşünmediysem.o günden sonra yemek yerken eline kaşık çatal veriyorum.bi heyacanla ağzına götürüyor.tabağı bitmiş kendi doymuş annede mutlu olmuş.bu öğünüde başardık.tabii mama sandalyesinin altı görülmeye değer.bütün menü aşağıda.olsun benim biriciğim yemek yemeyi öğreniyor.akşam uğurlar vardı iftarda.mama saandalyesini de salona getirdık.pilavı kaşığına koyup eline verdim.bizim ki yedi.bundan sonra ne yedireceksen çatalına batırıp yada kaşığın akoyup veriyorıum.sonunda az da olsa yemek yediğini görmek tarifsiz bir mutluluk.akşam misafirlerimizn d çocukları olunca ortalık baya bi karıştı.zeynep ikide bir düştü.her düşmesinde levent bana bağırdı.anlamıyorum.ikimizin önünde düşüyor ama suçlu ben.kızım artık normal yürü de biz de kavga etmekten kurtulalım.dün de eylül lerdeydik.eylül zeynepden 3 ay küçük takvime bakınca.ama boy ve kilo öyle demiyor.yaseminle bi büyüselerde oyun oynasalar diye hayal kurarken bizimkiler oyuncak yüzünden sürekli kavga ettiler.tam komedi.ve sürekli ağlama sesi.zeynep de bişey var biri ağlayınca oda ağlıyor.tam bir kabus komedi.iki gündür zeynepin beni anladığını test ediyorum sonuca bayılıyorum.mutfaktan bezini getir dedim sabah.gitti elinde bezle döndü.alkışladık bizde.ayakkabılarını giyelimde parka gidelim dedim.ayakkabılarını aramaya vestiyere gitti.ayakkabıları orada değildi.ama hep orada olurdu.geldi.ellerini açımış yok yapıyor,kapıyı açtım o ayakkabı çokluğunun içinde kendi ayakkabısını seçti ve bana uzattı.levntle yine alkışladık.iki aykkabısı var .biri beyaz biri pembe lila.beyazı giyeceği zaman ağlıyor,gidip lilayı getiyor.kızımın zevki de oluşmaya başladı.konuşmuyor hala.anne baba demeyi de bıraktı.sadece aba diyo.buna rağmen bizi anlayıp isteklerini bi şekilde anlattması çok hoşumuza gidiyor.canım kızım .bugünleri bize yaşattığın için teşekkürler.seni çok seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder