15 Ağustos 2010 Pazar

Gece 2 oldu.hala uykum yok.zeynep uyuyor.akşam bi arkadaşlara iftara davetliydik.zeynep yine mızır mızır.yoruyor.ortamları da acayip geriyor.yemek de yemedi yine.süt süt.çocuk hekimi arkadaşım da vardı.onunla konuştuk.yanlış yaptığımı aç kalma sını göze alıp bu gidişe bi dur demem gerektiğini söyledi.gündüzleri süt yasak.sadece gece yatarken.haklı.biliyorum.denemeye cesaret edemiyorum.teyzem de sürekli süt veriyor.ona desem süt yok.meyve yedir yemeğin öğününde ver.nasıl diyecez .hadi dedik.yapabilecek mi.hafta sonunu bekleyip 2 gün orda kendim başlatsam,devamını da teyzeme getittsem daha uygun.of be kızım ne var sanki sen de güzelce yemeğini yesen.sürekli bi huzursuzluğu var,belkide tam doymadığı için.çok hırçınnnn.yardımmm edin.kızımı terbiyede edemiyorum.dur durak yok.bu dönemde normal enerji ama.ben dayanamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder