29 Mayıs 2010 Cumartesi

slm. kızım 11 aylkı oldu.5 dişi var.geçenlerde mayısın 7 sinde diş bulguru yaptık.katılım iyiydi.bi dolu kıyafetimiz oldu.kzımın önüne ayna steteskop banka kartı bilezik mause vb koyduk.önce aynayı seçti.hata .o ayna oyuncağı idi.tanıdı sanırım.sonra steteskopu seçtii.zeynepin dr. olmasını çok isterim .fakat uzman dr. olmasını.allah hayırlı yazılar yazsın.emeklemesi çok düzgünleşti.ayağa dakalkıyor. fakat daha yürüyemiyor.bugün bilgenin doğum gününde iki adım attı.benim sevinç çığlığı atınca oturuverdi.sanırım korktu. bi daha adım atmadı.teyzemle gün boyu sokakta geziyorlar.mahallenin çocuklarını izlemek hoşuna gidiyor.evde çok sıkılıyor.bişey itiraf edeyim mi bu akşam ve son zamanlardaki her akşam olduğu gibi canım çok sıkkın .mutsuzum.hem de çok.doğum sonu depresyonu mudur bilemedim.eşime çok kırgınım.her yaptığı canımı acıtıyor.gözlerme bakmıyor bile.iş çığğrından çıkıyor.bilemedim.yapamadım.ne anneliği nede kadınlığı beceremedim.bu hayatta neyi becerdim ki.daha fazla yazmıyayım.artık ağlamak istiyorum.doluyum.....hayatımdaki tek anlam şu an biricik.zeynebim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder