17 Mart 2010 Çarşamba

uzun zaman olmuş yazmayalı.şifremi bi unuttum.fırsatım olupta onunla bile uğraşamadım.en az 4 ay.neler oldu.kızım büyüyor.anneliği daha da fazla hisstemeye başladım.çok komik.sürekli şebeklik yapıp duruyor.dişleri 11 subatta ankarada çıktı.kurs için ankarada idik.herkezi perişan etti.3 gün sonra benim hemşire kuzennin aklına diş gelmiş.bakmış kı orada beyaz bir inci.kuzenin ikinci çocuğu.ee tecrübe.şimdi iki dişi var.zeynepe yürüteç aldık.onda koşuyor artık.ama henuz emeklemıyor.tehlikeli dönem başladı.çekmeceleri çekebiliyor.karıştırıyor.aybala geçen gün kızıma kargo göndermiş.aman neler neler .sevinçten uçtuk.aybalalya bi kez daha teşekkür ediyorum.yoğun çalışıyorum.kızın uyku düzeni de bozuldu.by günlerde perişanı. bakalım.şimdilik böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder