22 Eylül 2011 Perşembe

yeni yeni yeniden

Bende bi türlü yazamıyorum .oysa yazacak ne çok şey oldu.zeynebim hergün bizi şaşırtaraktan dan büyüyor.İKİNCİ BEBEK geliyor.33 haftalık hamileyim.oğlum olacak.adına henüz karar vermedik.Bu hamileliğim okdar bi harele gürele geçiyor ki.bebekle falan hiç ilgimiz olmadı.ev aldık geçen hafta taşındık.artık yeni ve bizim evimiz oldu.daha işleri bitmedi ama herşey çok güzel.büro aldık.levent de oraya taşınmaya çalışıyor.bir yoğunuz ki,bu arada erken doğum yapmaktan korkuyorum.hala yeşilova da çalışıyorum.işler yolunda.bakıcımız da değişecek.bu arada zeynebi teyze ye bırakıyoz .birbirlerini çok seviyorlar.ZEYNEP tam bir afacan oldu.güzel konuşuoyor.çenesi hiç susmuyor.bu ne nerden aldınız.kim aldı.soruları başladı.yakında niye aldın ız dönemi de başlar.henüz çiş demiyor.kesinlikle lazımlığa yapmam diyor.kendi zevkine göre giyiniyor.herşeyi kendi yapmak istiyor.beni çok şaşırtıyor.etek hastalığı var.bana bile etek giydirmeye çalışıyor.sürekli kavga ediyor.işte böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder