9 Kasım 2010 Salı

zeynep bizi hergün şaşırtmaya devam ediyor.bu sıra saklambaç oynuyoruz.koltuk ve kapı arkalarına saklanıyor.zeynep nerde deyince burdaaaaa diye koşup geliyor.bu oyun çok işe yaradı.evde ses kesilip zeynepi kaybedince zynep nerde diye bağırıyorum.burdaaaa diye geliyor.bende oda oda onu aramaktan kurtuluyorum.anne baba teyze burda arda canan hasan ve en önemlisi market kelime dağarcığındakilerden bazıları.geçen gün betül lerle markete gidiyorduk,kızım nereye gidiyoruz diye anlamsız bir şekildeki soruma çok anlaşılır ve net bi şekilde markete dedi.herkez dönüp baktı.ben şok.kızımın dili çözüldü dedim ama bi daha o kadar net söylemedi.dan dan demeye başladığı zaman uyuyacak demek.o dandaini dandini ninnisinin özeti.birde mandalinaya dandali diyor.tabi bi tek ben anlıyorum.atta diyor .birde attım diyor ama bundan hoşlanmıyorum çünkü gerçekten atıyor.bahçe de herşey mevcut.eline geçeni attım deyip balkondan sallıyor.şimdi işteyim.ve boncuk gözlümü çok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder