2 Kasım 2009 Pazartesi

MAVİ BONCUK.Sonunda benimde bi arabam oldu. bu da bir ilk.bu yıl ne çok ilk yaşadım.mutluyum.Tabi araba almakla iş bitmedi.bi de iyi sürebilmek lazım.hafta sonu hep özel ders aldım.fena değildi.işyerime E 9o dan gitip ve akşam karanlıkta geleceğim için çok korkuyorum.bugün levent önde ben arkada geldim.ama bütün yağlarım eridi derler ya o misal.bildiğim bütün duaları okudum.fena değildim de ikide bi benii sollayan tırlar her seferin deyüreğimi ağzıma getirtti.yani bugunde ilk kez tek başıma direksiyonda hemde hava şakır şakır yağmurlu e 90 da gelebildim.yapabilmiş olmak beni çok mutlu etti.korkumu atmam lazım.çarşamba tamamen yalnız olacağım.allahım esirgesin.BEN ARABA SÜRÜYORUM.Arbam küçük bir mavi palıo otomatik vites.çok sevdim ben.düz vitesi hayatta yapamazdım.çok iyi oldu böyle.o benim mavi boncuğum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder