15 Ekim 2009 Perşembe

doğum yapan çalışan anneler bilirler,doğum sonu izin bitince arkasından bi de heyet patlatılır,zavallı bebecikler bir süre daha emembilsinler diye,.eee uzmanlar ne diyo en az 6 ay anne sütü .bende geleneği bozmadım.samimi bi kadın doğumcu arkadışımdan 30 gün heyet raporu patlattım.ve elimde patladı.kızımla biraz daha kalabileyim diye.işin ilginci benim berabar doğum yapan bütün arkadaşlarda öyle yaptı.ne hikmettse bakanlık benim raporu beğenmmemiş.hakeme sevk.yol ankara numune.giderken bişey çıkmaz bi imza attırıp geleceksin dediler.sanılanın aksine o imzayı hala kimse atmadı.kolayda atmayacaklar.kendimi tam bir suçlu gibi hisettim.tek sahte rapor aln ben.ülkemizi katlettim.ben mi yanliışım sistemmi.2 aylık emen bebekle nasıl işe gideyim,gitmesem nasıl geçineyim,hem herkes böyle yapmadı mıydı.bizde öğretmenlere bu raporlardan vermemişmiydik.mdürlük açıklaması;piyango bana vurmuş.daha önce de mardin piyangosu vardı.hep vuruyo ne hikmetse.sonuca razı ydık çünkü 657.de evraklarla başım belaya girdi.bir kısım halk yarın gel derken bir kısım halık siz gidebilirsiniz işniz bitti deyince şarteller attı.neyse ne deyip zavallı bebeğimi hastane koridorlarında perperişan babasının omzunda uyumaktan kurtarıp geri döndüm.ağladım ağladım.kendime değil di gözyaşlarım.kızımı rahat ettireyim derken ona bu iki günkü yaşattıklarımdan ötürü vicdan azabı çekiyorum.eşimle iki gündür düşünüyoruz neden ben needeni.bu sorunun cevabı 2 .....sizde.ama işte dedim ya .....siz onlar.sinirden migrenim tuttu.bugün sütüm çok az,kızım aç uyudu.oldu mu istediğiniz sayın .....siz amirim.bu mudur.kızım affet beni bebeğim.böyloe olmasını istemezdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder